مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:402024-01-20سياسي

موانع در مسیر پیشرفت صنعت خودرو باید صادقانه به مردم گفته شود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه در عرصه تسلیحاتی و دفاعی به پیشرفت های بسیاری رسیده ایم، بیان کرد: متأسفانه این پیشرفت را در صنعت خودرو شاهد نبودیم و اگر مانعی در این مسیر وجود دارد باید شجاعانه و صادقانه به مردم گفته شود.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه در عرصه تسلیحاتی و دفاعی به پیشرفت های بسیاری رسیده ایم، بیان کرد: متأسفانه این پیشرفت را در صنعت خودرو شاهد نبودیم و اگر مانعی در این مسیر وجود دارد باید شجاعانه و صادقانه به مردم گفته شود.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با نماینده ویژه وزیر صمت و رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که نقش تولید را در شعار سال برجسته کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی با اشاره به اینکه اگر چرخ تولید کشور به حرکت درآمده و به خودکفایی برسیم اتفاق مبارکی است، مطرح کرد: یک برهه ای در کشور حالت یأس و ناامیدی حاکم بود و معتقد بودند که ایرانی نمی تواند شعار ما می توانیم را سر دهد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی از بین بردن این فضا بود، عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری تک تک مسائلی که در پیشرفت، آبادانی و عزت کشور نقش دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع در مسیر پیشرفت صنعت خودرو باید صادقانه به مردم گفته شود

موانع در مسیر پیشرفت صنعت خودرو باید صادقانه به مردم گفته شود