مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:152024-01-16بين الملل

گزارش هایی که تروریست ها تنظیم می کنند!


یورونیوز اخیرا در گزارش خود برای پوشش خبری دادگاه لاهه برای پیگیری شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی، با انتخاب تیتر «وقتی قربانی هولوکاست به نسل کشی متهم می شود»! در صدد تطهیر تل آویو از جنایات مرتکب شده در غزه بر آمده است.

- یورونیوز اخیرا در گزارش خود برای پوشش خبری دادگاه لاهه برای پیگیری شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی، با انتخاب تیتر وقتی قربانی هولوکاست به نسل کشی متهم می شود ! در صدد تطهیر تل آویو از جنایات مرتکب شده در غزه بر آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطلب پیش رو بررسی نحوه تعامل رسانه های غربی با موضوع پرونده رژیم صهیونیستی در لاهه از دیدگاه نورنیوز است که در ادامه می توانید بخوانید: شبکه خبری 24 ساعته اروپایی یورونیوز که زیر نظر کمیسیون ارتباطات اتحادیه اروپا وابسته به اتحادیه اروپا فعالیت می کند، از ابتدای جنگ غزه تاکنون، در قامت یکی از اصلی ترین بازوهای رسانه ای و تبلیغاتی رژیم اشغال گر اسراییل ایفای نقش کرده است.

این رسانه در عین حال تلاش کرده تا در برخی گلوگاه ها و بزنگاه های خاص، ژست یک روایت گر بی طرف را ایفا کند که البته در این خصوص عملکردی ناموفق تر از حد تصور داشته است! گزارش اخیر یورونیوز درباره برگزاری دادگاه لاهه علیه رژیم جعلی اسراییل و متهم شدن این رژیم به کودک کشی و جنایت، به وضوح بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هایی که تروریست ها تنظیم می کنند!

گزارش هایی که تروریست ها تنظیم می کنند!