مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:102024-01-08بين الملل

سانحه هوایی که جلب اعتماد مجدد مشتریان را برای بویینگ دشوارتر کرد


بلومبرگ نوشت سانحه هوایی جمعه گذشته برای یک فروند هواپیمای بویینگ 737 مکس 9 در آمریکا جلب اعتماد مجدد مشتریان را با توجه به سوانح پیشین، برای محصولات این شرکت بزرگ هواپیماسازی دشوارتر کرده است.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت هواپیماسازی آمریکایی بویینگ با یک سری مشکلات کیفی در تولید محصولات خود مواجه است که تاثیر آن بر هواپیمای بویینگ 737  737 مکس 9 آشکار شده است ، این را بلومبرگ در گزارش جدید خود درباره سانحه هوایی برای جمعه گذشته در آمریکا آورده است.

جمعه گذشته بخشی از بدنه بیرونی یک فروند هواپیمای بویینگ 737 مکس 9 متعلق به خطوط هوایی آلاسکا با 171 مسافر و 6 خدمه که از مبدا پورتلند در اورگون به سمت اونتاریو در کالیفرنیا در حرکت بود، در حین پرواز در ارتفاع 4900 متری جدا و هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

  این سانحه اگرچه با مهارت خلبان و استفاده مسافران از ماسک اکسیژن برای مسافران و خدمه این پرواز به خیر گذشت اما برای شرکت بویینگ پیامد داشت.

اداره هوانوردی آمریکا FAA روز شنبه 6 ژانویه  اعلام کرد که هواپیماهای این مدل که متعلق به خطوط هوایی آمریکا یا در منطقه هوایی آمریکا هستند، باید مورد بازرسی قرار گیرند.

این شامل 171فروند هواپیما در آمریکا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه هوایی که جلب اعتماد مجدد مشتریان را برای بویینگ دشوارتر کرد

سانحه هوایی که جلب اعتماد مجدد مشتریان را برای بویینگ دشوارتر کرد