مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:102024-01-08ورزشي

رقابت بچه مسجدی ها در ماهدشت کرج


دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد ماهدشت از برگزاری مسابقه های متنوع در سطح مساجد ماهدشت خبر داد و گفت: گروه های برنده مشمول جایزه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهدشت، حجت الاسلام والمسلمین احسان شیری، دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ماهدشت در جمع اصحاب رسانه، از برگزاری اولین جشنواره بچه های مسجد ویژه نوجوانان و جوانان (برادران و خواهران) در ماهدشت خبر داد.

وی افزود: این جشنواره به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد ماهدشت و با همکاری دفتر امام جمعه و شهرداری ماهدشت برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: جشنواره یاد شده با محوریت مسابقه سرود و مسابقه علمی برنامه ریزی شده است که در قالب هایی اعم از ایده پردازی در حوزه کار با نوجوانان و جوانان در مسجد و تولید محتوای دیجیتالی ارزیابی می شود.

وی دیگر بخش های مسابقه را در حوزه ورزشی اعم از فوتبال دستی، بازی فیفا، پنت بال و مکبری و اذان برشمرد و ادامه داد: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،2 عدد گوشی هوشمند، 10 عدد ساعت دیجیتال، 5 عدد ایرپاد و جوایز نقدی به گروه های برتر از جمله جوایز این مسابقات است.

شایان ذکر است؛ ثبت نام این جشنواره از یکم تا چهاردهم بهمن ماه 1402 می باشد و علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام به کانون های فرهنگی هنری مساجد محلشون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بچه مسجدی ها در ماهدشت کرج

رقابت بچه مسجدی ها در ماهدشت کرج