مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:352023-12-28سياسي

مدیرکل ارشاد تهران: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید عملیاتی شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: شورای فرهنگ عمومی محلی برای احصاء کارهای نشدنی حوزه فرهنگ نیست بلکه شورای قرارگاه تصمیم گیری است و همه باید تلاش کنیم مصوبات این جلسه عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نهم دیماه هستیم، نهم دی ماهی که باید بزرگ داشته شود و باید برای نوجوانان و جوانان نهم دی ماه را تبیین کنیم.

وی گفت: باید یکبار آیین نامه های مهم جلسه شورای فرهنگ عمومی باز خوانی شود، زیرا این شورا یک قرارگاه تصمیم گیری است و در آن رای گیری اتفاق می افتد.

فروزانفر بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی محلی برای احصاء کارهای نشدنی حوزه فرهنگ نیست بلکه شورای قرارگاه تصمیم گیری است و همه باید تلاش کنیم مصوبات این جلسه تبدیل به یک شورای عملیاتی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران عنوان کرد: امروز در یک هجمه گسترده فرهنگی هستیم و باید در همه جلسات نکات مهم و تیزی مورد بحث و تبادل قرار گیرد.

فروزانفر ادامه داد: امروز مردم در حوزه فرهنگ آسیب دیده هستند و هرچه این جلسات شورا جدی گرفته شود قطعا کارهای عملیاتی تری را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد تهران: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید عملیاتی شود

مدیرکل ارشاد تهران: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید عملیاتی شود