مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:402023-12-31ورزشي

احداث زمین استاندارد گلف در جنوب اصفهان


در دیداری که با شهردار اصفهان داشتیم، پیشنهاد احداث یک زمین 36 میدان مینی گلف در جنوب اصفهان مطرح شد، امیدواریم در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی اصفهان برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا دلیران فیروز، مشاور رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون گلف در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات گلف استان اصفهان اظهار داشت: از جواد محمدی به عنوان یک مدیر کل متخصص و جهادی تشکر می کنم، او در وزارت ورزش و جوانان یک برند محسوب می شود؛ اداره ورزش و جوانان استان در یک سال گذشته بار هیات گلف را به دوش کشید.

وی افزود: هیات گلف اصفهان یکی از فعال ترین هیات ها در سراسر کشور است، سرمربی تیم ملی بانوان یک اصفهانی است، رییس جدید هیات باید ارتباط خیلی خوبی با پیشکسوتان و نام آوران گلف اصفهان داشته باشد.

دلیران فیروز تصریح کرد: حضور اصفهان در لیگ گلف همیشه پررنگ بوده است و این موضوع در لیگ های آقایان، بانوان و رده های سنی نشان داده شده است، اصفهان جزو 4 استان کشور است که زمین گلف دارد، امکان میزبانی از مسابقات مختلف را دارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون گلف با بیان این که اصفهان دو تیم در لیگ دارد، خاطرنشان کرد: یک سایت استاندارد 18 میدان برای مینی گلف وجود دارد که یکی از بهترین ها در کشور است و قابلیت میزبانی بین المللی را نیز دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زمین استاندارد گلف در جنوب اصفهان

احداث زمین استاندارد گلف در جنوب اصفهان