مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:122024-01-03ورزشي

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی MMA می شود


رییس هیأت ورزش های رزمی استان کرمانشاه، از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات جهانی MMA خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا طیبی رییس هیأت ورزش های رزمی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود دو سال است که مسابقات رزمی MMA در کشور به رسمیت شناخته شده و زیر نظر فداراسیون ورزش های رزمی فعالیت دارد و کرمانشاه نیز به عنوان پیشروترین استان کشور در این سبک ورزشی بوده و هست.

وی ادامه داد: تاکنون چند لیگ استانی این مسابقات را برگزار و در دو دوره مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت کرده ایم که دور اول به مقام سوم و درو دوم به مقام نایب قهرمانی کشور رسیدیم.

پیمان یدی مسوول انجمن MMA در استان کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار کرد: بنا داریم که سال آینده میزبانی مسابقات جهانی MMA را برای کرمانشاه بگیریم و در این خصوص نیازمند همراهی و حمایت و یژه استانداری کرمانشاه هستیم.

وی، در ادامه MMA را ترکیبی از رشته های بوکس، تکواندو، موی تای، ووشو ساندا، جودو، کیک بوکسینگ، کشتی، گراپلینگ دانست و افزود: یک ورزشکار MMA باید ترکیب تمرینات این رشته های ورزشی را با هم انجام دهد تا بتواند در آن حرفه ای شود.

مسوول انجمن MMA در استان کرمانشاه افزود: مجوزی که برای این رشته در ایران صادر شده تنها MMA آموتور و در رده سنی بزرگسالان بخش مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی MMA می شود

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی MMA می شود