مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:052024-01-07دانش

افزایش دوام آسفالت خیابان با ترکیب پلاستیک بازیافتی و گرافن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بلک لیج امولسیونز (Blacklidge Emulsions) یکی از شرکت های مستقر در منطقه می سی سی پی که در حوزه آسفالت فعالیت دارد، - بلک لیج امولسیونز (Blacklidge Emulsions) یکی از شرکت های مستقر در منطقه می سی سی پی که در حوزه آسفالت فعالیت دارد، اعلام کرد که به تازگی نسل جدیدی از آسفالت را ارائه کرده، که با گرافن تقویت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بلک لیج امولسیونز (Blacklidge Emulsions) یکی از شرکت های مستقر در منطقه می سی سی پی که در حوزه آسفالت فعالیت دارد، اعلام کرد که به تازگی نسل جدیدی از آسفالت را ارائه کرده، که با گرافن تقویت شده است.

این توسعه محصول، از طریق همکاری بین بلک لیج امولسیونز و TLC انجام شده است.

این دو شرکت در حال توسعه آسفالت با عملکرد، ایمنی و پایداری بالا هستند تا از آن در آمریکا و در سراسر جهان استفاده شود.

چارلز چانگ، بنیانگذار TLC می گوید: فرایند ثبت شده ما، که مجوز آن از دانشگاه راتگرز گرفته شده، گرافن را با استفاده از پیوندی کووالانسی با پلیمر های مختلف مخلوط می کند تا به طور چشمگیری خصوصیات مکانیکی آن ها را بهبود بخشد.

ما از پلاستیک های بازیافتی و گرافیت به عنوان مواد اولیه استفاده می کنیم و مسیر جدیدی را برای ایجاد گرافن ارزان باز می کنیم و این گرافن به صنایعی مانند آسفالت باز می گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوام آسفالت خیابان با ترکیب پلاستیک بازیافتی و گرافن

افزایش دوام آسفالت خیابان با ترکیب پلاستیک بازیافتی و گرافن