مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:012024-01-17اقتصادي

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:از ابتدای امسال هزار و 650 خانوار تحت حمایت این نهاد از گردونه حمایت خارج شده اند.

به گفته وی در راستای پالایش مددجویان مطابق برنامه پنجم و ششم توسعه باید سالانه 10 درصد کاهش آمار مددجویان را داشته باشیم.

  وی ادامه داد:از سال 1400 که آمار مستمری بگیران 44 هزار خانوار بودند تاکنون 5 هزار خانوار از حمایت خارج و آمار تحت حمایت این نهاد به 39 هزار خانوار رسیده است.

وی گفت: برخی از خانوارها به صورت موقت و 6 ماهه تحت حمایت بودند و بنا به خدماتی نظیر جهیزیه و تحصیل که نیاز دارند تحت پوشش قرار می گیرد و در نهایت هر مددجو 3 سال تحت حمایت است مگر سالمند و از کارافتاده باشند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که براساس برنامه ششم توسعه باید خدمات رسانی به سالمندان را برون سپاری و به مردم واگذار کنیم افزود: در این راستا 73 مرکز نیکوکاری در مساجد با 91 مددکار رسیدگی به 18 هزار پرونده سالمند را برعهده گرفتند.

حسینی همچنین گزارشی از آمار مکاتبات ارسالی مردم در سفر دوم رییس جمهور ارائه کرد و ادامه داد: از 103 هزار نامه ارسالی 45 هزار نامه مربوط به کمیته امداد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند