مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:002024-01-07فرهنگي

انتقاد شدید محمود فرهنگ از اجراهای تئاتر در خیابان؛ فرزندان ناخلف تئاتر آزاد هستند


محمود فرهنگ پیشکسوت تئاتر با انتقاد شدید از وضعیت اجراهای تئاتر خیابانی می گوید که «در سال های اخیر نمایش های جا مانده از صحنه با کمی تغییر و استفاده از جوک های مستحجن با رفتارهای ناهنجار و غیر اخلاقی تلاش می کنند مخاطب خود را حفظ کنند و این به نظر من تئاتر خیابانی نیست.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر ـ رضا پورزارعی: جشنواره منطقه ای تئاتر پارس از 5 تا 8 دی ماه به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

جشنواره ای که کیفیت برگزاری اجراهای تئاتر خیابانی آن انتقاداتی همراه بود و بخصوص محمود فرهنگ کارگردان،نمایشنامه نویس و منتقد پیشکسوت تئاتر با انتقاد شدید از وضعیت اجراهای تئاتر خیابانی آنرا فرزندان ناخلف تئاتر آزاد دانست.

* بیشتر اجراها صرفا نمایش در خیابان بودند! فرهنگ که داوری بخش خیابانی جشنواره منطقه ای تئاتر شیراز (پارس)  را برعهده داشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد اجراهای خیابانی که داوری کردند گفت:ما در طول برگزاری جشنواره 17 نمایش را دیدیم و داوری کردیم که متأسفانه بیشتر اجراها نمایش در خیابان بودند و ویژگی های نمایش های خیابانی را در خودشان نداشتند و دلیل آن این است که در ده سال گذشته توجه جدی به موضوع نمایش خیابانی نشده است و نمایش های که در جشنواره های استانی،منطقه ای،مریوان،شهروندی لاهیجان اجرا می شوند را جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید محمود فرهنگ از اجراهای تئاتر در خیابان؛ فرزندان ناخلف تئاتر آزاد هستند

انتقاد شدید محمود فرهنگ از اجراهای تئاتر در خیابان؛ فرزندان ناخلف تئاتر آزاد هستند