مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:302024-01-03سياسي

پیام تسلیت شهردار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان


شهردار کرمانشاه در پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت مظلومانه هم وطنان عزیز را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت مظلومانه هم وطنان عزیز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هم وطنان عزیزمان شد.

 این جانب به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری و مردم کرمانشاه، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی که نشان از رذالت و خون خواری دشمنان ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بیش از هر زمان دیگر ماهیت ددمنشانه و ضد انسانی خود را نشان داد، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله)، خانواده شهیدان والامقام و ملت انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهدای عزیز را با ارواح طیبه اولیا محشور بدارد.

در ادامه این پیام شهردار کرمانشاه خطاب به مسوولین کشوری و استانی کرمانشاه اعلام کرد که این شهرداری به منظور کمک رسانی و آمادگی اعزام خودروهای آتش نشانی و خدمات شهری و نیروهای امدادی خود را به کرمان اعلام می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت شهردار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت شهردار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان