مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:202024-01-14فرهنگي

اعلام برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خبر داد.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع خانواده من، اقلیم من و با هدف ایجاد زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید و فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد که برگزیدگان در چهار رشته مشخص شد.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 463 اثر در رشته نقاشی، خوش نویسی، سفال گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند گفت: در رشته نقاشی ، یک هزار و 728 اثر در پنج گروه سنی 4 تا 17 سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه هیأت داوران از میان آثار، 28 اثر را برگزیده و 40 اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند افزود: در بخش خوش نویسی نیز هیأت داوران 455 اثر در چهار گروه سنی 9 تا 22 سال را داوری و 26 اثر را برگزیده و 15 اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

وی با اشاره به داوری 394 اثر در رشته سفال گری در پنج گروه سنی 7 تا 22 سال تصریح کرد: 21 اثر در این حوزه برگزیده و 25 اثر شایسته تقدیر اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در همدان

اعلام برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در همدان