مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 09:402024-01-19فرهنگي

چرا باید در تئاتر به بلاگر و رپر متوسل بشویم؟


محمد هادی عطایی که چندی پیش نمایش «حقایقی درباره سگ ها و گربه ها» را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است، با ابراز تاسف از شرایط اقتصادی تئاتر گفت: - محمد هادی عطایی که چندی پیش نمایش حقایقی درباره سگ ها و گربه ها را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است، با ابراز تاسف از شرایط اقتصادی تئاتر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هیچ گروهی یک هراز تومانی کمک هزینه دریافت نکرده است و این در حالی است که 20 درصد از فروش گیشه هر گروه کسر می شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر همچنین با اشاره به مطالب مطرح شده در نشست خبری جشنواره تئاتر فجر مبنی بر هزینه های غیر ضروری و ریخت و پاش هایی که در دوره گذشته این جشنواره صورت گرفته است، افزود: اگر واقعا سال گذشته، هزینه ای غیرمعمول به جشنواره تحمیل شده، چرا سازمان بازرسی کل کشور ورود نمی کند و اگر چنین نیست، با آبروی مردم بازی نکنیم.

عطایی که در کنار بازیگری، گاهی هم دست به کارگردانی می زند، در گفتگو با ایسنا توضیحاتی درباره مشکلات اقتصادی نمایشش ارایه و ابراز تاسف کرد که این روزها فعالان تئاتر برای فروش نمایش هایشان به بلاگر و رَپِر روی می آورند.

او گفت: ما دو نوع بودجه در تئاتر داریم؛ بودجه ای که صرف برگزاری جشنواره ها می شود و بودجه ای که جنبه حمایت از گروه های نمایشی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید در تئاتر به بلاگر و رپر متوسل بشویم؟

چرا باید در تئاتر به بلاگر و رپر متوسل بشویم؟