مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:152023-12-27حوادث

اشک های سرد دختر فراری!


امروز که دنیا در برابر دیدگانم تیره و تار شده است و زندگی و آینده خودم را به نابودی کشاندم، ملتمسانه به همه دختران نوجوان و جوان می گویم فریب چرب زبانی های هوس آلود درفضای مجازی را نخورید چرا که روزی مانند من اشک های سرد برگونه ها یتان می نشیند و.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات دختر16ساله ای است که در عملیات مبارزه با سرقت نیروهای انتظامی مشهد به همراه پسر22ساله ای به نام نوروز دستگیر شده بود.

این دخترنوجوان با بیان این که دختری فریب خورده است، درباره سرگذشت خود و ماجرای فرارش از منزل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری امام رضا(ع)مشهد گفت:4سال قبل زمانی که 12بهار بیشتر از عمرم نگذشته بود، ناگهان مادرم را از دست دادم و به دختری افسرده و گوشه گیر تبدیل شدم.

مادرم تنها پناهگاه من در زندگی بود چرا که با پدرم ارتباط صمیمانه ای نداشتم و او هم درگیر امور شغلی خودش بود و توجه زیادی به من نداشت.

بعد از مرگ مادرم درس و مدرسه را هم رها و سعی کردم با پرسه زنی در فضای مجازی خودم را از تنهایی برهانم.

این موضوع اعتراض شدید پدرم را به دنبال داشت و مدام مرا تهدید می کرد که اگر ادامه تحصیل ندهم دیگر مجبور می شود مرا به بهزیستی تحویل بدهد!ولی من در یکی از شبکه های اجتماعی با پسری 21 ساله به نام نوروز آشنا شده بودم و تحت تاثیر هیجانات و عواط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های سرد دختر فراری!

اشک های سرد دختر فراری!