مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:352024-01-20ورزشي

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت های ورزشی گلستان


استاندار گلستان با بیان اینکه سفر دوم رییس جمهور 300 میلیارد تومان ره آورد برای استان داشت، افزود: این اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها و تجهیز سالن های ورزشی هزینه خواهد شد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه سفر دوم رییس جمهور 300 میلیارد تومان ره آورد برای استان داشت، افزود: این اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها و تجهیز سالن های ورزشی هزینه خواهد شد.

علی محمد زنگانه، عصر شنبه، 30 دی ماه 1402 در آیین اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال آوران گلستانی حاضر در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو که در دفتر آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزاری شد، اظهار کرد: استان گلستان در بهره مندی از ظرفیت اسپانسر در مضیقه است و نبود کارخانه های بزرگ بعضاً مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 458 ورزشکار موفق به کسب مدال در عرصه های مختلف شدند، ادامه داد: این رقم در طول سال 1400 بالغ بر 72 مدال بوده که قابل مقایسه با رشد چند برابری در سال 1402 نیست.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در سفر دوم هیأت دولت به گلستان رقمی معادل 300 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های ورزشی استان مصوب شد، افزود: در سفر نخست رییس جمهور به استان 218 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های مناسب و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت های ورزشی گلستان

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت های ورزشی گلستان