مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:552024-01-12سياسي

مسئولان باید در زمینه واردات بی رویه اسباب بازی پاسخگو باشند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با مسئولان میز اسباب بازی و فعالان حوزه اسباب بازی بر پاسخگویی مسئولان درباره واردات بی رویه اسباب بازی تاکید کرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با مسئولان میز اسباب بازی و فعالان حوزه اسباب بازی بر پاسخگویی مسئولان درباره واردات بی رویه اسباب بازی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، در این نشست با انتقاد از امکان واردات بی رویه اسباب بازی، اظهار کرد: متأسفانه با اینکه صنعت اسباب بازی در کشور رو به رشد و خودکفایی است، امکان واردات بی رویه محصولات این صنعت وجود دارد که با این اتفاق صنعت اسباب بازی، آسیب جدی خواهد دید.

وی افزود: مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه دارد که مشکلات فرهنگی و علمی کشور را رصد کند و آن ها را به اطلاع دبیرخانه برساند، همچنین ستاد فرهنگی و اجتماعی باید به صورت مستمر در ارتباط و تعامل مؤثر با فعالان فرهنگی و اجتماعی از مشکلاتی که پیش رو دارند، آگاه باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به عدم اجرای صحیح سیاست های موجود در حوزه اسباب بازی در کشور، ادامه داد: کار شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری است و وظیفه ای در تصدی گری ندارد، اما رصد اجرای سیاست ها برعهده شوراست تا مشکلات را شناسایی و برای آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید در زمینه واردات بی رویه اسباب بازی پاسخگو باشند

مسئولان باید در زمینه واردات بی رویه اسباب بازی پاسخگو باشند