مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:152023-12-30سياسي

تشییع 20 کیلومتری لاله بی نشان توسط بختیاری ها +عکس


عشایر بختیاری و اهالی شهرستان اندیکا و شهر آبژدان پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دفاع مقدس را در سالروز حماسه 9 دی 20 کیلومتر بر دوش خود تشییع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبژدان، همزمان با فرا رسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه 9 دی سال 1388 توسط ملت ایران، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر آبژدان شهرستان اندیکا دیار طلبه شهید ابراهیم مرادی و سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند تشییع شد.

این برنامه امروز شنبه نهم دی ماه سال 1402 برگزار شد که اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین حضور یافتند.

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان هم با سفر به شهرستان اندیکا و شهر آبژدان در کنار اقشار مختلف در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر لاله بی نشان زهرایی حضور یافت.

 گمنام زمین، نامدار آسمان   همچنین سران و بزرگان طوایف مختلف بختیاری نیز در شهر آبژدان شهرستان اندیکا حضور یافتند و در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع 20 کیلومتری لاله بی نشان توسط بختیاری ها +عکس

تشییع 20 کیلومتری لاله بی نشان توسط بختیاری ها +عکس