مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:002024-01-11بين الملل

سئول، اوکراین را آزمایشگاه موشک های کره شمالی خواند


ایالات متحده و متحدانش، آنچه را به عنوان شلیک موشک های ساخت کره شمالی توسط روسیه به سمت اوکراین توصیف کردند، محکوم کرده و واشنگتن آن را «نفرت انگیز» خواند و سئول، - ایالات متحده و متحدانش، آنچه را به عنوان شلیک موشک های ساخت کره شمالی توسط روسیه به سمت اوکراین توصیف کردند، محکوم کرده و واشنگتن آن را نفرت انگیز خواند و سئول، اوکراین را محل آزمایش موشک های پیونگ یانگ با قابلیت هسته ای خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده روسیه روز چهارشنبه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ کشورش با اوکراین که تقریبا دو ساله شده است، گفت که به نظر می رسد ایالات متحده اطلاعات اشتباه را منتشر می کند.

اما او به صراحت انکار نکرد که روسیه از تسلیحات ساخت کره شمالی در جنگ علیه کی یف استفاده می کند.

رابرت وود، معاون سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد و دیگر متحدان ایالات متحده گفتند که در آن صورت چنین مساله ای قطعنامه های سازمان ملل را نقض می کند.

وود گفت: این نفرت انگیز است که یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه های شورای امنیت را برای حمله به یکی دیگر از کشورهای عضو سازمان ملل متحد نقض می کند، نقض هایی که باعث تشدید درد و رنج مردم اوکراین، حمایت از جنگ وحشیانه روسیه و تضعیف رژیم جهانی منع اشاعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول، اوکراین را آزمایشگاه موشک های کره شمالی خواند

سئول، اوکراین را آزمایشگاه موشک های کره شمالی خواند