مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 22:352024-01-14بين الملل

حماس : ظرف 100 روز بیش از 1000 خودروی نظامی اسراییل را منهدم کردیم


«ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی حماس پس از گذشت 100 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت تصویری سخنرانی کرد.

- ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی حماس پس از گذشت 100 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت تصویری سخنرانی کرد.

سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی حماس شامگاه یکشنبه در سخنرانی تصویری اعلام کرد مقاومت فلسطین خسارات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و در عرض 100 روز بیش از 1000 خودروی صهیونیستی را منهدم کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی حماس پس از گذشت 100 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به صورت تصویری سخنرانی کرد.

  وی گفت: نبرد طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مردم و ملت ماست، فریادی که برای آزادی همه ملت ها و ملت های استعمارزده به صدا درآمد.

  ابوعبیده گفت: جنایات دشمن و دولت او به حدی رسیده است که خواستار درهم شکستن مردم ما و نابودی مقدسات آنها در کرانه باختری، قدس و غزه شده است، سران دشمن اکنون از کشتن ما لذت می برند و برای ارضای غریزه مردم خود، عرصه را بر غزه تنگ می کنند.

  وی افزود: ما چاره ای جز فعال کردن قدرت خود برای پاسخ به قتل عام هایی که به دنبال سرکوب مردم ما بودند، نداشتیم و حماسه هفتم اکتبر بهایی برای این اشغالگر بود که 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس : ظرف 100 روز بیش از 1000 خودروی نظامی اسراییل را منهدم کردیم

حماس : ظرف 100 روز بیش از 1000 خودروی نظامی اسراییل را منهدم کردیم