مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:102024-01-06ورزشي

گزینه دوم خارجی پرسپولیس بعداز برانکو


برخی گفته اند این گزینه اسکوچیچ است و برخی هم به کالدرون چشم دوخته اند هرچند این مربی آرژانتینی مدتی است بعد برکناری از هدایت خور فکان در لیگ امارات، - خبرهای رسانه ها حاکی از آغاز مذاکرات رسمی پرسپولیس برای استخدام جانشین گل محمدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ با توجه به پیشنهاد مالی سنگین برانکو ، سرخ ها از او منصرف خواهند شد، مگر اینکه این کروات خوش سابقه پیشنهاد مالی خود را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

در همین حال بررسی درخواست یک مربی خارجی دیگر هم در دستور کار هیات مدیره باشگاه قرار گرفته است تا در صورت عدم تخفیف برانکو، گزینه ذخیره هم در چنته باشد.

برخی گفته اند این گزینه دراگان اسکوچیچ است و برخی هم به ویسنته کالدرون چشم دوخته اند هرچند این مربی آرژانتینی مدتی است بعداز برکناری از هدایت خور فکان در لیگ امارات ، دیگر پای مذاکره با هیچ تیمی ننشسته و اعلام بازنشستگی کرده است.

گفته می شود هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خارج از ساختمان این باشگاه تشکیل جلسه داده و با توجه به قطعی شدن جدایی گل محمدی، با بررسی گزینه های خارجی و داخلی برای نیمکت پرسپولیس، ماموریت مذاکره با گزینه های جانشینی گل محمدی را به درویش، مدیرعامل، واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه دوم خارجی پرسپولیس بعداز برانکو

گزینه دوم خارجی پرسپولیس بعداز برانکو