مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:102024-01-15بين الملل

درخواست 250 حقوقدان اسپانیایی از دولت برای حمایت از شکایت علیه نسل کشی اسراییل


گروهی متشکل از 250 حقوقدان اسپانیایی با امضای نامه ای خطاب به دولت این کشور، خواستار پیوستن اسپانیا به شکایت علیه نسل کشی اسراییل که آفریقای جنوبی در تاریخ 29 دسامبر در دیوان بین المللی دادگستری مطرح کرد، - گروهی متشکل از 250 حقوقدان اسپانیایی با امضای نامه ای خطاب به دولت این کشور، خواستار پیوستن اسپانیا به شکایت علیه نسل کشی اسراییل که آفریقای جنوبی در تاریخ 29 دسامبر در دیوان بین المللی دادگستری مطرح کرد، شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این درخواست در شرایطی مطرح شده که آفریقای جنوبی و فلسطین، از سایر دولت ها درخواست کرده اند تا به این ابتکار بپیوندند که هدف اصلی اسراییل از حمله به غزه از بین بردن فلسطینی های غزه به عنوان بخشی از گروه ملی، با پیشینه نژادی و قومی فلسطینی است.

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی ال پایس ، حقوقدانان اسپانیایی در این نامه از دولت درخواست کرده اند که به نفع موضع آفریقای جنوبی به طور فعال در فرایند قضایی مشارکت کند.

این درخواست توسط شبکه همبستگی علیه اشغال فلسطین منتشر شده که در بیانیه ای تعهد قانونی اسپانیا برای پیوستن به به دعوی را همانطور که در مورد اوکراین علیه روسیه انجام داد، یادآور می شود.

برخلاف پرونده ای که آفریقای جنوبی علیه اسراییل مطرح کرده، پرونده ای که اوکراین برای نسل کشی علیه روسیه در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 250 حقوقدان اسپانیایی از دولت برای حمایت از شکایت علیه نسل کشی اسراییل

درخواست 250 حقوقدان اسپانیایی از دولت برای حمایت از شکایت علیه نسل کشی اسراییل