مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13اجتماعي

بارندگی های خفیف در مناطق شمالی فارس


مدیر کل هواشناسی فارس، وضعیت دو الی سه روز آینده این استان را برای اکثر نقاط صاف و آفتابی پیش بینی کرد و گفت: در مناطق شمالی استان شاهد پوشش ابر و بارندگی های خفیف خواهیم بود.

- ایسنا/فارس مدیر کل هواشناسی فارس، وضعیت دو الی سه روز آینده این استان را برای اکثر نقاط صاف و آفتابی پیش بینی کرد و گفت: در مناطق شمالی استان شاهد پوشش ابر و بارندگی های خفیف خواهیم بود.

مسعود حقیقت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای استان فارس گفت: برای دو الی سه روز آینده هوای صاف و آفتابی را برای اکثر نقاط استان فارس پیش بینی می کنیم اما در مناطق شمالی پوشش ابر و بارندگی های خفیفی را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه برای دو الی سه روز آینده پدیده آب و هوایی خاصی را در استان نخواهیم داشت، اضافه کرد: سردترین نقطه استان فارس شهرستان های زرقان و آباده با یک درجه زیر صفر و شهرستان لامرد با 24 درجه بالای صفر، گرم ترین نقطه استان فارس طی 24 ساعت گذشته هستند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی که روز گذشته در استان فارس فعال بود در مناطقی همچون نورآباد، رستم و سپیدان بارش های مختصری را در پی داشت، افزود: در شهرستان های سپیدان و نور آباد ممسنی یک میلی متر، رستم 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های خفیف در مناطق شمالی فارس

بارندگی های خفیف در مناطق شمالی فارس