مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:302024-01-15سياسي

همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی


همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی توسط منطقه آزاد کیش، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری و اتحادیه نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری امروز در جزیره کیش برگزار شد.

- همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی توسط منطقه آزاد کیش، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری و اتحادیه نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری امروز در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری در این همایش ضمن عرض تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: ایستادگی و استقامت مردم فلسطین و غزه در طوفان الاقصی تاریخی و ستودنی است و از نظر عملیات و حرکت مبارزاتی بهترین،شجاعانه ترین و دلاورانه ترین عملیات را به نمایش گذاشتندو بزرگ ترین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کردند به طوریکه بیش از 1000 نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی و بیش از 250 فرمانده بلندپایه آنها به هلاک رسیدند و بیش از 800 تانک منهدم شد.

وی افزود: به دلیل اینکه فلسطینیان دفاع می کنند دفاع از نظر دینی قابل قبول است و کسانی که در این راه شهید شوند به دلیل دفاع شهید هستند که از نظر فقهای اسلام اعم از شیعه و سنی، دفاع را مشروع و قانونی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی

همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی