مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:302024-01-03سياسي

نیروهای امنیتی در حال کشف رد پاهای مرتبطین حادثه تروریستی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، - جلال زاده تصریح کرد: نیرو های امنیتی در حال کشف رد پا های مرتبطین حادثه تروریستی کرمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در تماسی که با مقامات ذی ربط امنیتی داشتم متوجه شدم که نیرو های امنیتی در استان کرمان و همچنین در مرکز، تمام همت خود را مصروف به کشف رد پا های مرتبطین با حادثه تروریستی امروز کرده اند و قطعاً انتقام این حادثه از تروریست ها گرفته خواهد شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: احرکت امروز تروریست ها از سر استیصال بود و آن ها در یک حرکت کور به جای میدان نبرد، از زنان و کودکان و مردانی انتقام گرفتند که برای تجلیل از مقام شهید سلیمانی گرد آمده بودند.

جلال زاده گفت: هیأتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال اعزام به کرمان است و در هفته آینده برای بررسی ابعاد این حادثه تروریستی جلسه ویژه ای در مجلس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امنیتی در حال کشف رد پاهای مرتبطین حادثه تروریستی کرمان

نیروهای امنیتی در حال کشف رد پاهای مرتبطین حادثه تروریستی کرمان