مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:452023-12-31اقتصادي

اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان سمنان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان های خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان های خارجی قاچاق در این استان آغاز شد.

وی گفت: با اجرای این طرح، تیم های بازرسی در قالب گشت های مشترک متشکل از بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه، روند عرضه پوشاک در واحدهای صنفی را بررسی و از فروش البسه و پوشاک با نشان خارجی در فروشگاه ها و مراکز صنفی جلوگیری می کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با اعلام وزارت صمت، 125 نشان تجاری پوشاک خارجی از مصادیق قاچاق کالا هستند و عرضه آنها تخلف محسوب می شود.

احمدی بیان کرد: به منظور ممانعت از عرضه پوشاک قاچاق در سطح عرضه و ممانعت از تأثیر منفی این اقلام در بازار شب عید پوشاک و حمایت از تولیدات داخلی، لزوم برخورد و مقابله با عرضه البسه محرز قاچاق، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به برخورد با پدیده شوم قاچاق، نظارت و بازرسی های لازم برای برخورد و جمع آوری کالای قاچاق در سطح عرضه در این طرح انجام و در صورت مشاهده تخلف، برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان سمنان

اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان سمنان