مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:152023-12-26اقتصادي

امضای 70 میلیون دلار توافق بین ترکمنستان و برنامه توسعه ملل در سال 2023


نماینده دائم برنامه توسعه سازمان ملل در ترکمنستان گفت: بین این سازمان و عشق آباد در سال جاری میلادی پروژه هایی به ارزش 70 میلیون دلار امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نارینه ساکیان نماینده دائم برنامه توسعه سازمان ملل در ترکمنستان گفت: امسال بین این سازمان و عشق آباد پروژه های به ارزش 70 میلیون دلار امضا شد.

وی افزود: این پروژه ها با تلاش برای توسعه ظرفیت سیستم های بهداشت عمومی ملی و بهبود دسترسی و کیفیت خدمات بهداشتی مرتبط است.

به گفته ساکیان، برنامه توسعه سازمان ملل متحد در زمینه خرید داروهای باکیفیت برای پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی و غیر عفونی در سراسر ترکمنستان تنها به تولید کنندگان، کمک می کند.

ساکیان همچنین خاطرنشان کرد: در سال های اخیر، برنامه توسعه ملل متحد و ترکمنستان تعدادی از پروژه های مربوط به آمار، بانکداری، مالی، گمرک و ثبت احوال را به صورت آزمایشی اجرا کرده اند و این اقدامات زمینه را برای همکاری عمیق تر با آژانس ترکمن سویاز فراهم کرد.

بنابر سخنان وی، برنامه توسعه ملل متحد قصد دارد همکاری در زمینه برابری جنسیتی و تقویت اقتصادی زنان، از جمله کارآفرینی زنان، نوآوری و دیجیتالی شدن را گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 70 میلیون دلار توافق بین ترکمنستان و برنامه توسعه ملل در سال 2023

امضای 70 میلیون دلار توافق بین ترکمنستان و برنامه توسعه ملل در سال 2023