مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:252024-01-02سياسي

امام خمینی (ره) جایگاه واقعی زن را در عصر معاصر، تبیین کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از همه بانوان شاغل منطقه گفت: - شهردار منطقه 15 در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن: امام خمینی (ره) جایگاه واقعی زن را در عصر معاصر، تبیین کرد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور شهردار منطقه 15، جمعی از معاونان و مدیران و حضور پرشور بانوان شاغل در شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از همه بانوان شاغل منطقه گفت: نام فاطمه از ریشه فطم می آید و به معنای دوری از هر زشتی و بدی است و به استناد روایات ایشان، دوستداران واقعی خود را از آتش جهنم نجات خواهند داد.

شهردار منطقه افزود: مادر و زن ستون خانواده است و اگر خدایی نکرده مادر در خانواده دچار مشکلی و فقدان شود خانواده دچار افسرگی خواهد شد.

   شیری با اشاره به حدیث بهشت زیر قدم های مادران است به نقل از حضرت زهرا (س) اظهار امیدواری کرد: به تاسی از این بانوی بزرگ در این مسیر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) جایگاه واقعی زن را در عصر معاصر، تبیین کرد

امام خمینی (ره) جایگاه واقعی زن را در عصر معاصر، تبیین کرد