مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:002024-01-08سياسي

حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است


رییس شورای اسلامی مازندران مشارکت در انتخابات را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رای خواهند آمد و حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است.

- ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی مازندران مشارکت در انتخابات را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رای خواهند آمد و حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است.

حمید سام دلیری در گفت وگو با ایسنا در حاشیه اجلاسیه شورای اسلامی مازندران ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت تنی چند از زائران سردار دلها شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی دشمنان و معاندین در مراسم سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیانگر ترس و واهمه آنها از حفظ ارزش ها و آرمان ها توسط مردم است و برای ایجاد وحشت در بین مردم دست به ترور می زنند و غافل از آنکه نمی دانند امت اسلامی با شهادت عجین هستند.

رییس شورای اسلامی مازندران حضور کم رنگ در انتخابات را خواسته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآورشد: نقش اعضای شوراهای اسلامی در پر شور کردن انتخابات موثر و پررنگ است و از همه اعضای شورای اسلامی استان، شهرستان، شهر، بخش و روستا درخواست می شود تا با راه اندازی جهاد تبیین، مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است

حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است