مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08اقتصادي

طرح جامع گردشگری ازناو خلخال مطالعه می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از مطالعه و آماده سازی طرح جامع گردشگری ازناو خلخال خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه با فرماندار شهرستان خلخال گفت: به منظور ساماندهی سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال طرح جامع و طرح تفصیلی این منطقه مطالعه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره ها، افزود: برای معرفی جاذبه های استان در سطح ملی و بین المللی چاره ای جز برگزاری جشنواره ها نداریم که در شهرستان خلخال نیز در مناطق مختلف آن ظرفیت های خوبی برای برگزاری این نوع جشنواره ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: جشنواره هایی مانند جشنواره رغائب، جشنواره انار نمهیل و جشنواره فرهنگی بومی روستای لرد از این نمونه ها هستند که برگزاری آنها با مشارکت نهادهای شهرستانی مثل شهرداری ها و دهیاری ها ممکن خواهد بود.

محمدی ادیب در رابطه با تعیین تکلیف هتل آپارتمان واقع در امامزاده عبدالله کلور گفت: لازم است که ابتدا مالکیت این ملک بررسی شود و پس از آن ما در کمترین زمان با سرمایه گذار متقاضی رایزنی خواهیم کرد تا این هتل آپارتمان در منطقه مستعد گردشگری امامزاده عبدالله تکمیل و به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری ازناو خلخال مطالعه می شود

طرح جامع گردشگری ازناو خلخال مطالعه می شود