مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:502024-01-20سياسي

مخبر: اراده ایران گسترش مناسبات همه جانبه با ویتنام است


معاون رییس جمهور ویتنام در صدر هیات عالی رتبه همراه در حاشیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد با محمد مخبر دیدار و در زمینه توسعه همکاری های دو و چندجانبه گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور ویتنام در صدر هیات عالی رتبه همراه در حاشیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد با محمد مخبر دیدار و در زمینه توسعه همکاری های دو و چندجانبه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخبر در این دیدار روابط جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را برخوردار از سابقه دیرینه تاریخی عنوان کرد و ضمن مرور توافقات صورت گرفته میان دو کشور در جریان سفر وزیر امنیت عمومی ویتنام به تهران بویژه در بخش های کشاورزی و فنی- مهندسی، گفت: خوشبختانه روابط سیاسی دو کشور از سطح بسیار خوبی برخوردار است اما با سطح روابط اقتصادی تناسبی ندارد و توسعه و ارتقای روابط اقتصادی ایران و ویتنام نیز نیازمند تلاش بیشتر مسئولان دو کشور است.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که اراده دولت جمهوری اسلامی ایران گسترش مناسبات همه جانبه بویژه تجاری و اقتصادی با ویتنام است ، بر اهمیت فعال سازی بخش خصوصی در توسعه تعاملات اقتصادی دو کشور و رفع موانع پولی و بانکی در این زمینه تاکید کرد.

وی پیشنهاد کرد به منظور برداشتن گامهای عملی برای توسعه روابط تجاری ایران و ویتنام کارگروهی مشترک میان دو کشور تشکیل و با اجرای برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: اراده ایران گسترش مناسبات همه جانبه با ویتنام است

مخبر: اراده ایران گسترش مناسبات همه جانبه با ویتنام است