مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:302024-01-10اجتماعي

پای تعاونی ها به مدارس سیستان و بلوچستان باز شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 9 شرکت تعاونی دانش آموزی یا آموزشگاهی در این استان در مرحله تشکیل قرار دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 9 شرکت تعاونی دانش آموزی یا آموزشگاهی در این استان در مرحله تشکیل قرار دارند.

سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اجرای تفاهم نامه وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش، حمایت از تشکیل و راه اندازی شرکت های تعاونی در مدارس و آموزشگاهها در سیستان و بلوچستان هدفگذاری شد.

وی افزود: امسال سه شرکت تعاونی دانش آموزی در سطح مدارس و آموزشگاه های استان تشکیل شده است و 9 تعاونی دیگر در مرحله تشکیل قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تأسیس تعاونی های آموزشگاهی در مدارس موجب تقویت روحیه کارآفرینی، ارتقای فرهنگ کار و تلاش و افزایش مهارت های تعاون محور در دانش آموزان می شود.

سلامی گفت: تعاونی های آموزشگاهی، یک فعالیت گروهی است که با مشارکت داوطلبانه دانش آموزان و با حمایت، نظارت و هدایت مدیر و مسئولان مدرسه، در مدارس با عضویت دانش آموزان تشکیل می شوند و بستری برای تمرین مشارکت و انجام فعالیت های جمعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای تعاونی ها به مدارس سیستان و بلوچستان باز شد

پای تعاونی ها به مدارس سیستان و بلوچستان باز شد