مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:002024-01-05اقتصادي

نوسازی 66درصدی بافت فرسوده شهری در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:برنامه 2 ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری در آذربایجان غربی 16 هزار و 205 واحد بوده که 66 درصد این برنامه محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر ارزش ریالی پروژه های راهسازی در استان به بیش از 120 هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای 460 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در استان در قالب 40 کارگاه راهسازی هزینه می شود.

حمزه لو با اشاره به اینکه توسعه محورهای مواصلاتی در اولویت توجه بوده، ادامه داد: همچنین مطالعات و تهیه طرح های توجیهی در 482 کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی چهار سال گذشته تاکنون حدود 480 کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان غربی اجرا شده است و تا دهه فجر امسال حدود 50 کیلومتر دیگر آماده بهره برداری شده و زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه طی 2 سال اخیر سه برابر میانگین کشوری توسعه راه ها را در استان ثبت کردیم، ادامه داد: میانگین راهسازی در گذشته در آذربایجان غربی حدود 9 کیلومتر در سال بود که این رقم در حال حاضر به بیش از 150 کیلومتر در سال رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 66درصدی بافت فرسوده شهری در آذربایجان غربی

نوسازی 66درصدی بافت فرسوده شهری در آذربایجان غربی