مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:452024-01-17سياسي

آبرسانی به 8 روستای سرپل ذهاب در طرح جهاد آبرسانی


آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع 8 روستایی کانی عزیز و قورچی باشی در شهرستان سرپل ذهاب در جریان سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه صبح چهارشنبه در پانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد سرپل ذهاب شد.

محمدطیب صحرایی در ابتدای سفریک روزه خود افتتاح پروژه آبرسانی به روستای قوچی باشی و روستاهای اطراف( در مجموع 8 روستا)  آن را در برنامه کاری خود داشت.

*گام های استوار برای بهره مندی 120 روستای سرپل ذهاب از آب سالم رضا داوودی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: بیشترین مشکلات آبی استان در حوزه روستایی در شهرستان سرپل ذهاب وجود دارد.

وی با اشاره به همکاری قرارگاه نجف اشرف سپاه در پروژه آبرسانی به روستاهای سرپل ذهاب، ادامه داد: این مجتمع آبرسانی 8 روستا را شامل می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص جزییات این پروژه، گفت: حدود 15 کیلومتر خط انتقال با مخزن 450 مترمکعب(سه باب مخزن) و یک باب موتورخانه اجرا شده است.

وی با اشاره به زمان اجرای پروژه در سال 98، این پروژه تا چند ماه پیش از پیشرفت خوبی برخوردار نبود که با کمک قرارگاه نجف سرعت خوبی به خود گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 8 روستای سرپل ذهاب در طرح جهاد آبرسانی

آبرسانی به 8 روستای سرپل ذهاب در طرح جهاد آبرسانی