مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:552023-12-22سياسي

انتقاد از مدیرکل هایی که چشمشان یک بار به دیشموک نیفتاده است


اینکه مدیرکل از اول دوره خدمتش تا پایان دوره مدیریتش حتی یکبار به منطقه محروم دیشموک نیاید و مشکلات را از نزدیک نبیند و نظارتی صورت نگیرد و نمی تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برپایی میز خدمت کارکنان و مسوولان دولت در مصلاهای نماز جمعه و ارائه خدمات توسط چند اداره به مردم گفت: این کار حرکت خوبی است اما نظارت بالا دستی بر کار مسوولان در بخش وجود ندارد.

  حجت الاسلام راوند ورود ناظران و بازرسان بر کارها و فعالیتهای ادارات در بخش را امری لازم و ضروری دانست و افزود: اگر بازرسان ورود کنند و جلوی تخلفات را بگیرند، هم کارها بهتر پیش می روند و هم ادارات می دانند که توسط مقامات بالاتر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و تلاش بیشتری خواهند کرد.

  وی با اشاره به مشکلات و محرومیت منطقه دیشموک تصریح کرد: اینکه مدیرکل از اول دوره خدمتش تا پایان دوره مدیریتش حتی یکبار به منطقه محروم دیشموک نیاید و مشکلات را از نزدیک نبیند و نظارتی صورت نگیرد و نمی تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد پذیرفتنی نیست.

  امام جمعه دیشموک همچنین با اشاره به اقتدار حزب الله  وانصارالله و جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین بیان کرد: همه می دانند که اتاق عملیات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از مدیرکل هایی که چشمشان یک بار به دیشموک نیفتاده است

انتقاد از مدیرکل هایی که چشمشان یک بار به دیشموک نیفتاده است