مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:352024-01-13سياسي

پوشش 22 میلیون والد و کودک توسط سازمان تعلیم و تربیت


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت با بیان این نکته که در این سازمان بیش از 15 میلیون والد و همچنین 7 میلیون کودک را پوشش می دهیم، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در شکل گیری نگاه اسلامی دارد و برای اینکه بتواند نقش اساسی خود را حفظ کند باید والدگری خود را به نحو احسن در جامعه انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه اولین رویداد ملی هوای مادری با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان رییس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت و جمعی از مادران و فعالان این حوزه از سراسر کشوربرگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت با بیان این نکته که در سازمان ملی تعلیم و تربیت بیش از 15 میلیون والد و همچنین 7 میلیون کودک را پوشش می دهیم، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در شکل گیری نگاه اسلامی دارد و برای اینکه بتواند نقش اساسی خود را حفظ کند باید والدگری خود را به نحو احسن در جامعه انجام دهد.

وی افزود: این سازمان که سازمانی نوپاست با نظر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و وظیفه ساماندهی و ارتقاء زیست بوم اوان کودکی با رویکرد خانواده محور را به عهده خواهد داشت.

همتی فر گفت: دبیرخانه تخصصی هوای مادری، تلاش دارد زمینه ی خدمت رسانی به دغدغه مندان حوزه تربیت کودک را فراهم کند و وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 22 میلیون والد و کودک توسط سازمان تعلیم و تربیت

پوشش 22 میلیون والد و کودک توسط سازمان تعلیم و تربیت