مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:302023-12-27اقتصادي

طفره ایران خودرو از صدور فراخوان واریز وجه خودرو پارس در نبود مشتری مداری


با وجود اینکه مشتریان خودروهای خانواده پارس با موعد تحویل زمستان مدت هاست در انتظار ارسال فراخوان واریز وجه هستند، اما این شرکت خودروساز درباره زمان ارسال فراخوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان گلایه مشتریان ایران خودرو از روند فروش خودروهای پارس عنوان کرده اند که شرکت ایران خودرو هیچ برنامه و زمان بندی مشخصی در ارسال بخشنامه های فروش ندارد.

  آنها همچنین عنوان کرده اند که در حال حاضر متقاضیان پارس ساده، پارس elx و پارس سفارشی که تعهد سامانه یکپارچه برای تحویل خودرو به آنها زمستان 1402 است، هر روز منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند و ایران خودرو هیچ گونه پاسخی برای برنامه فروش ارائه نمی کند.

مخاطبان خبرگزاری فارس علت نگرانی خود را از تاخیر در ارسال فراخوان واریز وجه این طور شرح دادند که: در حال حاضر در مورد اغلب خودروهای ایران خودرو برای زمستان 1402، بخشنامه فروش اعلام شده است اما از ارسال فراخوان برای  خودروهای گروه پارس خبری نیست، ضمن اینکه برای بخشی از تعهد ات پاییز 1402 پارس سفارشی نیز بخشنامه ای صادر نشده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کرده اند: این در حالی است که  ایران خودرو در اقدامی غیرمنتظره برای متقاضیان خودروی سورن زمستان 1402 سامانه یکپارچه، بخشنامه تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طفره ایران خودرو از صدور فراخوان واریز وجه خودرو پارس در نبود مشتری مداری

طفره ایران خودرو از صدور فراخوان واریز وجه خودرو پارس در نبود مشتری مداری