مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:162023-12-27سياسي

40 سال مجاهدت و فراقی که به 4 سال نپایید


سرویس فرهنگی کم شد ز جمع خسته دلان، یار دیگری، بر دار رفت پیکر سردار دیگری در نزدیکی چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، با سفر یاری دیگر درخت مقاومت با خون سردار دیگری تنومندتر شد ولی موضوع مهم اینکه مکتب حاج قاسم ادامه دارد و سردارها از پا نمی افتند.

می گویند هر کسی هر چیزی را دوست داشته باشد به همان می رسد، مثل سرداری که بسیار بی تاب و بی قرار وصل حاج قاسم بود و نهایتا این فراق پایان یافت.

روایت شهید سیدرضی موسوی چاشمی به نام خانوادگی فرهاد را از زبان سیدناصر عمادی ، پزشک بدون مرز ایرانی که برادر همسر شهید هستند، می خوانیم؛ مرور اتفاقات و صحبت از گذشته این یادگار جبهه و جنگ را غرق خاطرات عزیز سفر کرده اش می کند، این را وقتی می ‎فهمیم که چند ثانیه به گوشه ای خیره می شود و بعد کلمات است که کنار هم قرار می ‎گیرند تا راوی خاطرات سردار باشند.

*دلتنگ حاجی هستم آخرین بار چند ماه قبل در محل کارشان در سوریه گفتم، الان مقام پدرم را دارید، مراقب خودتان باشید، کمی مکث کردند، چشمان شان از اشک حلقه زد و گفت قرار بود من حداکثر یک سال بعد شهادت حاج قاسم به او ملحق شوم، دیر شد، دلتنگ حاجی هستم.

  شهید سید رضی موسوی چاشمی و سیدناصر عمادی   راست می گفت؛ چرا که هر وقت فیلم یا تصویر حاجی را تماشا می کردند، بسیار آرام و بدون آنکه کسی متوجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال مجاهدت و فراقی که به 4 سال نپایید

40 سال مجاهدت و فراقی که به 4 سال نپایید