مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:302024-01-11ورزشي

واکنش شهرداری به گزارش افسردگی تهرانی ها


شعار این دوره مدیریت شهری «شادابی و سرزندگی تهران» است.

حتی 2پروژه هم در این باره توسط مرکز ما و جهاد دانشگاهی انجام شده که نشان می دهد رضایت مردم تهران از مدیریت شهری فعلی نسبت به گذشته افزایش محسوسی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه همشهری نوشت: چندی پیش برخی رسانه ها، با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسنجش و ارزیابی سرزندگی شهری با رویکرد ورزشی - فراغتی در سال 1401 که از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران انجام شده بود، نوشتند: وضعیت سرزندگی شهری در تهران از وضعیت نامطلوبی برخوردار است.

آنها حتی پا را فراتر گذاشتند و اعلام کردند 99درصد مردم تهران افسرده هستند! رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در گفت وگو با همشهری به ذکر نکاتی درباره این گزارش و ماهیت متفاوت آن از آنچه در رسانه ها عنوان شده، پرداخت.

 عطاءالله رفیعی آتانی در این باره گفت: گزارشی در رسانه ها درباره یکی از پژوهش های ما مطرح شد که 99درصد مردم تهران افسرده هستند! موضوع پژوهشی که ما انجام دادیم اساسا افسردگی نبود.

موضوع آن درباره شادابی و سرزندگی بود که بار مثبت دارد و بیانگر زندگی باکیفیت است و طی آن شاخص هایی نظیر نشاط اجتماعی، سرزندگی و فراغت اجتماعی یا برگزاری رویدادهای جمعی در آن اندازه گیری و بررسی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری به گزارش افسردگی تهرانی ها

واکنش شهرداری به گزارش افسردگی تهرانی ها