مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26سياسي

خط قرمزهای انتشار دلخوری در شبکه های اجتماعی


شاید شما با چنین وسوسه ای روبه رو شده باشید، شاید هم انجامش داده باشید؛ این که وقتی از موضوعی ناراحت هستید، در قالب یک پست، استوری یا استتوس در یکی از شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان، - شاید شما با چنین وسوسه ای روبه رو شده باشید، شاید هم انجامش داده باشید؛ این که وقتی از موضوعی ناراحت هستید، در قالب یک پست، استوری یا استتوس در یکی از شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان، موضوع را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بررسی ها نشان می دهد این سبک به اشتراک گذاری احساسات این روزها در گروه های سنی مختلف و به ویژه جوان ترها به شدت فراگیر شده، اما چرا چنین کاری را انجام می دهیم و آیا این انتخاب، مناسب است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان به نقل از یک کارشناس ارشد مشاوره نوشت: تمایل به ارتباط با دیگران در زمان ناراحتی در زمان ناراحتی، اضطراب و استرس، یکی از طبیعی ترین واکنش های هر فردی، تمایل به برقراری ارتباط با دیگران و صحبت با آن هاست.

مطالعات متعددی هم این موضوع را تایید می کنند.

ممکن است شما در اطرافیان خود متوجه این نکته شده باشید که به عنوان مثال یکی از آن ها هر زمان تحت فشار و استرس است، بیشتر از حالت معمول صحبت می کند و حتی ترجیح می دهد درباره هر موضوعی صحبت کند اما ساکت نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای انتشار دلخوری در شبکه های اجتماعی

خط قرمزهای انتشار دلخوری در شبکه های اجتماعی