مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:402023-12-26سياسي

تحویل 500 واحد مسکونی به مددجویان امداد لرستان تا پایان امسال


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از تحویل 500 واحد مسکونی به مددجویان امداد استان تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از تحویل 500 واحد مسکونی به مددجویان امداد استان تا پایان امسال خبر داد.

جلال شیخ پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیش از 105 هزار خانوار در قالب 216 هزار نفر را به طور ثابت تحت پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه خدماتی که به افراد داده می شود عموما به سمت توانمندسازی خانواده های نیازمند است، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده هایی که به هر دلیلی تعادل اقتصادی زندگیشان بهم خورده خدمات ارائه می دهد تا آنان به تعادل از دست رفته خود برگردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه تعداد افرادی که از دایره حمایتی کمیته امداد استان خارج شدند 6363 خانوار معادل 28هزار و 533 نفر بودند، گفت: از این تعداد 3500 نفر خودکفا، بیش از 700 نفر ازدواج و 741 نفر فوت کردند.

شیخ پور بیان کرد: 3500 خانوار مذکور به نقطه ای از خودکفایی رسیدند که کارآفرین شده و چند نفر دیگر را تحت حمایت خود قرار دادند.

وی در خصوص ایجاد مسکن برای مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: مسکن از خدمات گران قیمت محسوب می شود و کمیته امداد امام خمینی(ره) از سه سال پیش تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 500 واحد مسکونی به مددجویان امداد لرستان تا پایان امسال

تحویل 500 واحد مسکونی به مددجویان امداد لرستان تا پایان امسال