مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02دانش

رویکردهای برگزاری انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ شد


وزیر علوم رویکردها، راهبردها و برنامه های پیشنهادی برگزاری «انتخابات پرشور، ایران قوی» را به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، با توجه به نقش پیشگامی و موثر دانشگاه در تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه بویژه نقش دانشگاه در ارتقاء میزان و کیفیت مشارکت سیاسی و در ستاد جهاد تبیین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (قرارگاه تبیینی شهدای جهاد علمی) رویکردها، راهبردها و برنامه های پیشنهادی برگزاری انتخابات پرشور، ایران قوی تدوین و توسط وزارت علوم به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری ابلاغ شد.

راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی محور سند انتخابات پرشور وزارت علوم این برنامه با عنوان رویکردها، راهبردها و برنامه های پیشنهادی؛ انتخابات پرشور، ایران قوی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در راهبری فعالیت های سیاسی دانشگاهیان بر اساس راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تدوین شده است.

اهداف تدوین سند بر اساس این گزارش، زمینه سازی برای نقش آفرینی نخبگان در انتخابات پرشور، به کارگیری ظرفیت دانشگاه در بسط گقتمان انتخابات در جامعه، تقویت سرمایه اجتماعی نظام با افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای برگزاری انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ شد

رویکردهای برگزاری انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ شد