مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:202024-01-07سياسي

تشکیل کمیته نظارت و رصد مدیران ذیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در لرستان


کمیته نظارت و رصد مدیران ذیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان با دستور رییس کل دادگستری و رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شد.

- ایسنا/لرستان بازرس کل لرستان گفت: کمیته نظارت و رصد مدیران ذیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان با دستور رییس کل دادگستری و رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شد.

سعید رازانی امروز هفدهم دی ماه در جلسه شورای اداری لرستان که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، با تسلیت شهادت برخی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می گیرند؛ آنان به فیض عظیم نائل شدند.

وی با بیان اینکه رذالت تا چه حدی رسیده که تعدادی از هموطنانمان را به شهادت می رسانند، تصریح کرد: دشمن فکر کرده با رعب و وحشت می تواند به اهداف خود برسد؟ این درحالیست که شهادت نه تنها خللی در عزم و اراده مردم به وجود نمی آورد بلکه موجب شده مردم محکمتر پای انقلابشان بمانند و قطعاً دشمن روسیاه خواهد شد چرا که انقلاب اسلامی ریشه در دل ها دارد و به ایمان و عقیده مردم وابسته است و روز به روز محکمتر خواهد شد.

مدیرکل بازرسی لرستان در ادامه با بیان اینکه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم مسئولیت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را عنوان کرده، بیان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته نظارت و رصد مدیران ذیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در لرستان

تشکیل کمیته نظارت و رصد مدیران ذیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در لرستان