مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:152024-01-15پزشكي

برپایی اولین اردوی بهداشتی و درمانی تیپ جهادی مستضعفین در چهار محال و بختیاری


اردوهای تیپ جهادی مستضعفین در استان های مختلف کشور در حال انجام است، جامعه هدف این جهادگران مردم محرومی هستند که تا کنون خدمات نوین پزشکی و دندان پزشکی دریافت نکرده اند.

- عماد جمشیدی مسؤول پیگیری های ستاد مرکزی تیپ جهادی مستضعفین در این خصوص گفت: جهادگران این گروه تا کنون در 50 نقطه از 10 استان کشور اقدام به برگزاری اردوی بهداشت و درمان به ویژه دندان پزشکی کرده اند.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در برنامه ریزی این تیپ برای ارائه خدمات درمانی قرار گرفته است و شهرستان اردل پذیرای اولین مرحله از سلسله اردوهای جهادی بهداشت و درمان و دندانپزشکی در این استان بود.

جمشیدی افزود: اولین اردوی تیپ جهادی مستضعفین در 2 مرکز بهداشت شهر اردل برگزار شد، در این اردوی جهادی 45 پزشک خدمات درمانی، پزشکی و دندان پزشکی با تمرکز بر روی دندان را به صورت رایگان به مردم ارائه دادند.

وی اضافه کرد: 21 و 22 دی ماه جاری جهادگران تیپ جهادی مستضعفین در استان چهار محال و بختیاری موفق به ارائه 332 خدمت به گروه های سنی مختلف شدند.

جمال خدابخشی مسؤول تیپ جهادی مستضعفین چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشیدن و ترمیم و کامپوزیت دندان های جلو از جمله بیشترین خدمات ارائه شده در اردل بود، گفت: این اقدامات دندان پزشکی توسط 9 یونیت مستقر در 2 مرکز بهداشت این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اولین اردوی بهداشتی و درمانی تیپ جهادی مستضعفین در چهار محال و بختیاری

برپایی اولین اردوی بهداشتی و درمانی تیپ جهادی مستضعفین در چهار محال و بختیاری