مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:462024-01-18سياسي

ایران پیشقراول خط مقدم مبارزه علیه استکبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای 28 دی سنندج که در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار شد، با طرح این سوال که جرم مردم و انقلاب ما در پیروزی انقلاب اسلامی چه بود، اظهار کرد: دشمنان در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، جدای از تحمیل یک جنگ نابرابر و کشتار بی رحمانه مردم، ملت ما را هم تحریم کردند.

وی افزود: ملت ایران با رهبری امام راحل انقلابی را به پیروزی رساند که امروز در جای جای دنیا می درخشد انقلابی که برای استقلال و دفاع از ارزش های اسلامی شکل گرفت و دشمنان آن را بر نمی تابیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عنوان اینکه ایران به پا خواسته تا از عزت، شرف و ناموس خود دفاع کند، گفت: در زمانی که ملت ما جرم و جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بازگو می کرد خیلی ها گوششان را بستند و نخواستند گوش دهند؛ اما امروز تمام دنیا می بینند که در فلسطین مظلومانه کودکان و زنان به شهادت می رسند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی به الگویی برای دنیا و همه ملت های آزاده خواه جهان تبدیل شده و آمریکایی ها و اسراییلی ها می دانند هر جا خط مقدمی علیه استکبار است ایران پیشقراول نقش آفرینی در آن حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پیشقراول خط مقدم مبارزه علیه استکبار است

ایران پیشقراول خط مقدم مبارزه علیه استکبار است