مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:352024-01-02سياسي

عمل به سبک مدیریتی حاج قاسم در محیط های دانشگاهی تحول ایجاد خواهد کرد


حسین محبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی علاوه بر نبوغ و خلاقیت نظامی، - رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با بیان اینکه درس های مدیریتی شهید سلیمانی برای مسئولان دانشگاهی به عنوان دستورالعمل و چراغ راهنما است تصریح کرد: ترویج و عمل به سبک مدیریتی این شهید والا مقام در محیط های علمی تحول ایجاد خواهد کرد.

حسین محبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی علاوه بر نبوغ و خلاقیت نظامی، از حیث اخلاقی نیز الگو و اسوه است.

  او افزود:دانشگاه باید از همه ابعاد و به ویژه منش اخلاقی از مکتب شهید سلیمانی درس بگیرد و رفتار آن شهید والامقام، الگوی محیط های دانشگاهی باشد.

وی با تاکید بر اینکه از ویژگی های شهید سلیمانی نظم، انضباط و سخت کوشی در راه های دشوار، تدبیر در امور، قدرت تحلیل و آینده نگری، اخلاص، سادگی، صفا و ارتباط با جوانان است، خاطرنشان کرد: جوان ایرانی اگر در دانشگاه این خصلت ها را سرلوحه فعالیت هایش قرار دهد مطمئنا به نتایج و دستاود های ارزنده ای خواهد رسید که هم برای خود هم دانشگاه و جامع منشا اثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به سبک مدیریتی حاج قاسم در محیط های دانشگاهی تحول ایجاد خواهد کرد

عمل به سبک مدیریتی حاج قاسم در محیط های دانشگاهی تحول ایجاد خواهد کرد