مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 03:052024-01-15بين الملل

اولین عملیات موشکی سپاه در دو منطقه متفاوت بصورت همزمان


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست های داعش در سوریه با استفاده از موشک های بالستیک خبر داد.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست های داعش در سوریه با استفاده از موشک های بالستیک خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین مرتبه به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست های داعش در سوریه با استفاده از موشک های بالستیک خبر داد.

بر اساس اطلاعیه های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه، در این عملیات ها محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

علاوه بر این، در پاسخ به ترور برخی فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عملیات موشکی سپاه در دو منطقه متفاوت بصورت همزمان

اولین عملیات موشکی سپاه در دو منطقه متفاوت بصورت همزمان