مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:202024-01-08سياسي

اقوام ایران دیشب در پایتخت چه می کردند؟


دومین شب از مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه یکشنبه (17 دی ماه) به میزبانی تالار رودکی و در میان استقبال کم نظیر مخاطبان برگزار شد.

- دومین شب از مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه یکشنبه (17 دی ماه) به میزبانی تالار رودکی و در میان استقبال کم نظیر مخاطبان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از آغاز اجراهای شب دوم این جشنواره محمد علی مرآتی (دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران) اظهار داشت: در ابتدا شاهد اجرای یک گروه موسیقی از شمال بوشهر (منطقه شبان کاره) با هنرمندی پولاد قهرمانان (نوازنده نی انبان) و مصطفی خرم دل (نوازنده ضرب) خواهیم بود.

سپس این دو هنرمند روی صحنه حاضر شدند و قطعاتی با عنوان حاجیونی ، دَوّاری و آوازهای محلی_ سازی را برای مخاطبان اجرا کردند.

پولاد قهرمانان: اجرای جشنواره در پایتخت اتفاق خوبی است پولاد قهرمانان پس از اجرایش به ستاد خبری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران اتفاق بسیار خوبی است؛ بویژه این دوره که در تهران برگزار شد و از استقبال خوبی هم برخوردار بود و فرصتی بوجود آورد تا دل مردم شاد شود.

هر چند که این روزها شاهد یک اتفاق ناخوشایند هم بودیم و به مردمان کشور عزیزمان که در پی حادثه تلخ کرمان به سوگ و غم نشستند، تسلیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقوام ایران دیشب در پایتخت چه می کردند؟

اقوام ایران دیشب در پایتخت چه می کردند؟