مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:302023-12-29سياسي

ارائه بسته های سرمایه گذاری رشت به رایزن فرهنگی ترکیه


در دیدار مجموعه مدیریت شهری رشت با رایزن اول فرهنگی کشور ترکیه بسته های سرمایه گذاری در رشت به وی ارائه و به توسعه تعاملات 2 جانبه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فیرات بایار رایزن اول فرهنگی کشور ترکیه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت در مکان هتل کادوس این شهر با قدردانی از میهمان نوازی مدیریت شهری رشت اظهار کرد: در این سفر بسیاری از مناطق زیبای رشت را بازدید کردم و رشت شهر زیبایی است.

  وی با بیان اینکه رشت شبیه برخی از شهرهای ساحلی در ترکیه است، افزود: در صورت تمایل مجموعه مدیریت شهری رشت، می توانم بسترهای تعاملات بیشتر ما بین این شهر را برقرار کنم و با توجه به اینکه رشت و ترابزون ترکیه در گذشته با یکدیگر خواهرخواندگی داشتند، می توانیم زمینه های تعاملات بیشتر را با رشت مهیا کنیم.

  بایار با تاکید به اینکه ایران در شهر ترابزون ترکیه کنسولگری دارد، گفت: شخصا با شهردار ترابزون آشنایی دارم و وی فردی بسیار پُر تلاش و توانمند است.

  رایزن اول فرهنگی کشور ترکیه با تاکید به توسعه بیشتر روابط شهرهای رشت و ترابزون بیان کرد: یقینا با توجه به سبقه خواهرخواندگی، می توانیم بسیار زودتر به نتیجه برسیم.

  فیرات بایار با تاکید به اینکه ترکیه در دنیا همچون کشور چین و برخی دیگر از کشورها در زیر ساخت ها بسیار شناخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته های سرمایه گذاری رشت به رایزن فرهنگی ترکیه

ارائه بسته های سرمایه گذاری رشت به رایزن فرهنگی ترکیه