مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 01:152024-01-06سياسي

گره گشایی از پروژه های زیرساختی زنجان در سفر رییس جمهور


استاندار به گره گشایی از پروژه های زیرساختی در حوزه آب، راه، راه آهن در مصوبات سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در جلسه پیگیری مصوبات سفر تصمیمات قابل توجهی برای این پروژه ها اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، شنبه شب در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رییس جمهور در دانشگاه زنجان برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده در مدت زمان مدیریت خود از جمله مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور در حوزه های مختلف اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، رتبه تورمی ماهانه، سالانه و نقطه به نقطه استان به28، 28 و 25 در بین دیگر استان ها رسیده است در حالی که قبل از سفر دور نخست رتبه سوم کشوری را داشت.

استاندار زنجان به در دست احداث بودن 17 هزار واحد مسکن در استان اشاره و تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی هم تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و بقیه واحدها هم به تدریج تکمیل و واگذار می شود.

وی به ارتقای قابل توجه موقعیت استان زنجان در فعالیت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: با حل مشکل صندوق مربوطه در حال حاضر 93 شرکت دانش بنیان فعال شده و این شرکت ها موفق به دریافت زمین و 100 میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

افشارچی از افتتاح سکوی ابری هوشمند در استان زنجان خبر داد و گفت: استان زنجان موفق به اجرای بزرگ ترین پروژه شفافیت یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از پروژه های زیرساختی زنجان در سفر رییس جمهور

گره گشایی از پروژه های زیرساختی زنجان در سفر رییس جمهور