مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:102024-01-20سياسي

دانشجویان ازدواج را به مسائل مالی و شغل پیوند ندهند


معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه دانشجویان ازدواج را به مسائل مالی و شغل پیوند ندهند، گفت: تمامی دانشجویان کلاس من اذعان دارند پس از ازدواج و فرزندآوری وضعیت بهتری پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معینی در مراسم ایران جوان، دانشگاه پویا که دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، تاکید کرد: این برنامه در راستای تقدیر و تجلیل از دانشجویانی است که از تحصیل و درس نهراسیدن نه تنها در دوران دانشجویی ازدواج کردند، بلکه صاحب فرزند نیز شدند.

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: ازدواج موجب آرامش انسان است در این زمینه خداوند می فرمایند؛ روزی که انسان را خلق کردیم زوجی نیز آفریدیم تا در کنار او آرامش پیدا می کند.

بر این اساس اولین قدم آرامش انسان نیز ازدواج است.

این استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: برخی معتقد هستند ازدواج هزینه دارد؛ اما خداوند در این زمینه به بزرگترها می فرمایند؛ آنها وسیله ازدواج فرزندان و جوانان را فراهم کنند و اگر هم از نطر اقتصادی امکان حمایت نباشد خداوند تاکید کرده است من از فضل خود به آنها می بخشم.

وی گفت: بنده برخی اوقات در کلاس های درس از دانشجویان می پرسم آیا وضعشان تنها پس از ازدواج بهتر شده است یا نه؛ تمامی دانشحویان عنوان کردند نه تنها بعد از ازدواج وضعیت آنها بهتر شده است حتی آنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ازدواج را به مسائل مالی و شغل پیوند ندهند

دانشجویان ازدواج را به مسائل مالی و شغل پیوند ندهند